ZWROTY
1. Spakuj produkt i wypełnij formularz ( Pobierz )
Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Na odstąpienie od umowy masz 60 dni. Pamiętaj, uwzględniamy zwroty towarów tylko w nienaruszonym stanie (nie otwarte, nieużywane, nie rozpieczętowane) oraz z minimalnym 3 miesięcznym okresem przydatności produktu.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.
2. Wyślij paczkę
Adres wysyłki:
Anda Cosmetics Anna Lachowska
ul.Powstańców Śląskich 3a/15
01-381 Warszawa
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.
Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.
3. Poczekaj na zwrot kosztów
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: PayU, przelew tradycyjny, Przelewy24 - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
WYMIANY
1. Aby wymienić produkt złóż wniosek odstąpienia od umowy i wyślij produkt do nas w przeciągu 60 dni. Do 14 dni od odbioru towaru wyślemy zwrot pieniędzy na wskazane przez Ciebie konto bankowe.
2. Zamów towar jeszcze raz. Możesz to zrobić nawet w tym samym dniu w którym złożyłeś/aś wniosek o odstąpienie od umowy. Pamiętaj o opłaceniu towaru.
REKLAMACJE
1. Wypełnij formularz ( Pobierz )
Wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij go na adres mailowy info@kosmetykowelove.pl .
Napisz w nim:
- nr zamówienia
- którego produktu dotyczy reklamacja
- dołącz zdjęcia
2. Poczekaj na odpowiedz
Odpowiemy do 14 dni roboczych. Skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Uzgodnimy warunki przyjęcia reklamacji w dogodny dla Ciebie sposób – zwrot lub wymiana towaru.