ZWROTY

1. Spakuj produkt i wypełnij formularz ( Pobierz )

Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.

Na odstąpienie od umowy masz 60 dni. Pamiętaj, uwzględniamy zwroty towarów tylko w nienaruszonym stanie (nie otwarte, nieużywane, nie rozpieczętowane) oraz z minimalnym 3 miesięcznym okresem przydatności produktu.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

2. Wyślij paczkę

Adres wysyłki:

Anda Cosmetics Anna Lachowska

ul.Powstańców Śląskich 3a/15

01-381 Warszawa


Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

3. Poczekaj na zwrot kosztów

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: PayU, przelew tradycyjny, Przelewy24 - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

WYMIANY

1. Aby wymienić produkt złóż wniosek odstąpienia od umowy i wyślij produkt do nas w przeciągu 60 dni. Do 14 dni od odbioru towaru wyślemy zwrot pieniędzy na wskazane przez Ciebie konto bankowe.

2. Zamów towar jeszcze raz. Możesz to zrobić nawet w tym samym dniu w którym złożyłeś/aś wniosek o odstąpienie od umowy. Pamiętaj o opłaceniu towaru.

REKLAMACJE

1. Wypełnij formularz ( Pobierz )

Wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij go na adres mailowy info@kosmetykowelove.pl .

Napisz w nim:

- nr zamówienia

- którego produktu dotyczy reklamacja

- dołącz zdjęcia

2. Poczekaj na odpowiedz

Odpowiemy do 14 dni roboczych. Skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Uzgodnimy warunki przyjęcia reklamacji w dogodny dla Ciebie sposób – zwrot lub wymiana towaru.